1love

Har netop lagt sidste hånd på min seneste video. Min overordnet idé og formål, var at forsøge og skabe en stemning og fortælle en historie, kun i form af billeder. Jeg har altid været fascineret af et fotos egenskab til at skabe en følelse og stemning. Videoen er derfor med vilje holdt meget simpel, uden for mange ‘flower power’-effekter, som kan distrahere og fjerne fokus  fra de i alt 12 billeder i videoen. Til at understøtte og fremhæve en stemning, har jeg lagt Deftones – Message In A Bottle på som baggrundsmusik. Lyd er, for mit vedkommende, helt essentiel når man skal lave animation. I denne video er musikken speciel vigtig for stemningen, og selvfølgelig timing af animationen.

Tjek den ud på danielby.me med nærmere beskrivelse af idé og design – eller på YouTube.

One thought on “1love

Leave a comment