Time-on timeout

Fast forward 2 måneder, og så med nyt postnr. på Amager hos en kammerat. I hvert fald for en stund på et par måneder, indtil der falder endeligt svar på min optagelse på Mediehøjskolen. Min forprøve blev godkendt, og skal d. 23 & 24 maj til de endelige optagelsesprøver på skolen – ugen  efter får jeg svar, forhåbentligt med besked om plads blandt de 20 optagede! Fritiden bliver brugt på at finpudse færdighedder i Photoshop, Illustrator og AfterEffects – forhåbentligt noget der bliver brug for til optagelsen!

Storstillede drømme om en afbudsrejse syd-på i påsken, udviklede sig til en uges ferie hjemme i det jyske i selskab med familien. Bedre ferie kunne jeg ikke have ønsket mig,  vejret var fænomenalt! – og det har heldigvis fortsat sine gode sommertakter – det bliver en skøn sommer i staden.

Udover at se frem til optagelsesprøven, kan jeg glæde mig til Northside festival i Aarhus d. 11-12 juni i selskab med en flok flotte gamle venner fra Struer. Af musik der skal høres er deriblandt Interpol, The Floor Is Made Of Lava, Suede, Crystal Castles, Band Of Horses, The Vaccines. Tjek det fulde program ud. Håber vi ses front row – gi’ endelig lyd hvis du også kigger forbi!

Leave a Reply

