BIG DAY!

Fik idag det endelige svar på  min optagelseprøve på Mediehøjskolen i København, med besked om optagelse og studiestart på Visuel Kommunikation – Interaktiv Design linje d. 29 august!

Det føles rigtig fedt at være blandt de 20 der er blevet optaget, og at det har betalt sig at sidde indendøre og arbejdet de dage det har været godt vejr – eller været oplagt at tage en bytur med drengene. Nu er ventetiden endelig overstået og jeg glæder mig enormt meget til at komme igang – og ikke mindst lære noget igen. Resten af juni og juli skal gå med arbejde, og så regner jeg med at have sidste arbejdsdag i slutningen af juli måned. Derefter vil jeg ud og rejse 2-3 uger inden skolen starter.

Det betyder samtidig også, at jeg nu skal på jagt efter nyt sted med tag over hovedet, og håber på at kunne finde noget på Østerbro. Så hvis du læser dette, og kender et ledigt sted i København, så giv gerne besked – Østerbro er ikke et krav.

Men før jeg skal rejse, skal jeg selvfølgelig fejre mig selv – og hvilken bedre mulighed for det næste weekend til Northside Festival i Aarhus, iblandt en god håndfuld gamle venner!

One thought on “BIG DAY!

  1. Fan-fucking-tastic old lad! Your gonna make it big. Husk bryllup sidst i juli og så kan du tage ud og opleve verden inden du skal tilbage på skolebænken :)

Leave a Reply

