Plusgrader udenfor

Ansøgning til Interaktiv Design uddannelsen på Mediehøjskolen i København sendt afsted, og er klar til forprøven på to uger der udsendes d. 28 marts. Bliver spændende at se hvilken designopgave der skal løses – kan ikke vente med at komme igang!

Som en lille forbederelse til optagelsen på Mediehøjskolen, har jeg lavet et lille site i iWeb som jeg vil bruge til at fremvise bl.a. videoer i motion graphics jeg har lavet, samt billeder jeg selv har taget og behandlet i Photoshop. Undersiderne er endnu ikke helt på plads, men designet der er lavet i Photoshop CS5 er stort set som det skal være. Kig forbi et næsten færdigt site: danielby.me

Vil opfordre venner og familie fra nær og fjern som motionere mere eller mindre, til at få fingre i Endomondo – et fix lille program til din telefon der måler alverdensting på din løbetur, cykeltur, kite surfing-tur, snowbording-tur,.. eller bare, gang-tur. Desuden har man mulighed for at ‘Udfordre’ sine Endomondo venner på flere forskellige måder – eksempelvis flest km. på en måned eller hvem kan løbe 5 km. hurtigst? Det er med til at gøre motionen lidt sjovere når der er lidt konkurrence involveret! For mit vedkommende hjælper det mig derudover til lige at give de sidste 5%, og det er da lidt sjovere at løbe når man samtidig kan konkurrere lidt med vennerne..

I weekenden gik jeg hen og blev lidt småforelsket igen. Jeg genfandt en gammel flamme i Pearl Jam. Er stor fan af Eddie Vedder og hans solo projekt med soundtracket til filmen Into The Wild, men som forsanger i Pearl Jam gør han det nu også ganske godt..! Der er mange at vælge, men prøv at lyt til denne fantastiske sang;

Leave a Reply

