Det’ søndag

Til trods for en weekend med det fineste vejr jeg længe kan mindes, bliver en håndfuld timer ofret indendørs i selskab med Sufjan Stevens, Adobe og et glædelig gensyn af billeder fra min studietid i Asien tilbage i 2009. Det bringer varme minder tilbage.

Med henblik på min ansøgning om optagelse på den Interaktive Design uddannelse på Mediehøjskolen i København til sommer, har jeg brugt denne weekend på at få opfrisket lidt Photoshop inden optagelsesprøverne går løs. Den første indledende prøve foreligger i slutningen af marts. Glæder mig!

Jeg har plukket et par billeder ud som jeg er blevet ganske godt tilfreds med. Det er billeder jeg har taget med Canon EOS 1000D kamera.

Kuta Beach, Bali

Sundown, Bali

Vil lige runde af med at slå et slag for denne herlige sang af  Sufjan Stevens.

Rigtig god søndag!

Leave a Reply

